მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საჯარო სამსახურში სტაჟირების გავლის წესში ცვლილებების პაკეტი საფინანსო-საბიუჯეტი კომიტეტის სხდომაზე განათლების კომიტეტის თავმჯდომარემ, გივი მიქანაძემ წარადგინა.
პარლამენტარის თქმით, ხელფასიანი სტაჟირების წესის შემოღება იმისთვისაა საჭირო, რომ საჯარო სამსახურებში ხელი შეეწყოს ახალგაზრდა კადრების შედინებას.
აღსანიშნავია ისიც, რომ საუბარია სტაჟიორებისთვის 400-500 ლარის გადახდაზე, თუმცა ეს ცვლილებები არ შეეხება გარკვეულ სფეროებს, რომელთა შორისაცაა საგანმანათლებლო დაწესებულებები:
„კანონში საჯარო სამართლის იურიდიულ პირებთან მიმართებაში, არსებული გარდამავალი პერიოდის გათვალისწინებით, განისაზღვრება სტაჟირების გავლის და მათზე კანონით განსაზღვრული რიგი ნორმების გავრცელების საკითხი. კანონის 1261 მუხლს ემატება 41 და 42 პუნქტები, რომლის მიხედვითაც გარდამავალ პერიოდში საჯარო სამართლის იურიდიული პირის (გარდა კულტურული, საგანმანათლებლო, სამეცნიერო, კვლევითი, სასპორტო, რელიგიური და წევრობაზე დაფუძნებული საჯარო სამართლის იურიდიული პირებისა) სტაჟიორზე ვრცელდება ამ კანონის მე-3 მუხლის „ნ“ და „ო“ ქვეპუნქტების, 841 -ე მუხლის პირველი, მე-3, - მე-4, მე-5 პუნქტის „ა-გ“ ქვეპუნქტების, მე-6 და 61 პუნქტების მოქმედება. ასევე, გარდამავალ პერიოდში, საჯარო სამართლის იურიდიულ პირში სტაჟირება, სტაჟიორს ჩაეთვლება საჯარო დაწესებულებაში საქმიანობის სტაჟად“, - აღნიშნულია განმარტებით ბარათში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ინკლუზიური განვითარების დეპარტამენტი განათლება სამინისტროს ემატება - პრემიერის ბრძანება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი