სიახლეები
მსოფლიო, საინტერესო

ხელოვნური ინტელექტი, როგორც მასწავლებლის მთავარი დამხმარე - იაპონურ სკოლებში ინოვაციური სისტემები შეიმუშავეს 
29-07-2023
-
+


ხელოვნური ინტელექტი აქტიურად ინერგება ჩვენი ცხოვრების ყველა სფეროში, მათ შორის განათლებაში. ამ მიმართულებით, რა თქმა უნდა, ერთ-ერთი მოწინავე იაპონიაა. 

იაპონურმა კერძო კომპანიებმა ქვეყნის სკოლებისთვის რამდენიმე სისტემა შექმნეს, რომელთა მიზანი სასწავლო პროცესის გაუმჯობესებაა. ინოვაცია მოწოდებულია სწავლება ბავშვებისთვის მეტად საინტერესო და ეფექტური გახადოს. 

მაგალითად, სისტემა Konica Minolta-ს შეუძლია, გაკვეთილზე გადაღებული გამოსახულებების დახმარებით, შესასწავლ მასალაზე მოსწავლეთა რეაქციის ანალიზი. ასევე, სისტემა გაკვეთილზე მოსწავლეთა კონცენტრაციის დონეს ამოწმებს, აანალიზებს მათი მზერის მიმართულებასა და აქტიურობას. სისტემის შემქმნელები ირწმუნებიან, რომ ინოვაცია აუმჯობესებს სასწავლო პროცესს და პედაგოგს სასწავლო მასალის აღქმის შესახებ სასარგებლო ინფორმაციას აძლევს.

Techno Horizon-ის სისტემას კი ხელეწიფება მოსწავლეთა ემოციური მდგომარეობის ანალიზი. ის მუშაობს პლანშეტებზე არსებული კამერის დახმარებით, რომლებსაც ბავშვები სასწავლო პროცესში იყენებენ. სისტემა აანალიზებს მოსწავლეთა პულსის სიხშირესა და თავის მოძრაობას. ხელოვნური ინტელექტი მასწავლებელს ეხმარება გამოავლინოს, როდის არიან მოსწავლეები აღელვებულნი, მოწყენილნი ან სტრესის ქვეშ. 



სისტემების შემქმნელებს მიაჩნიათ, რომ ინოვაცია მასწავლებლებისთვის საინტერესო დამხმარედ იქცევა და ხელს შეუწყობს კომუნიკაციისა და სასწავლო მეთოდების გაუმჯობესებას. 

წყარო: NHK


კომენტარები


ეტალონი
გთავაზობთ კონკურსის მეორე ეტაპის ყველაზე მაღალქულიან მონაწილეთა რეიტინგს
24 ნოემბერს „ეტალონი მოსწავლეები“ გამოვლინდნენ
სახალხო პროექტის უცვლელი მხარდამჭერია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
სიახლეები
სკოლის დამლაგებლებს, დარაჯებს... 20-40 %-ით ეზრდებათ ხელფასი - „მე დეტალურად ვიცი, რა ხელფასიც აქვთ“
„იქნებ 11-წლიანი გახადოთ სკოლაში სწავლა“ - 5 კითხვა განათლების მინისტრს
„ფილოსოფიურად გვინდა შევცვალოთ მასწავლებლის პროფესიული განვითარება“, - ახალი ხედვა მომავალი წლიდან დაინერგება
პიროვნება
სკოლები
„ცალკე გვაქვს კომპლექსური დავალების განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა და ცალკე გვაქვს თემის განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა“
საინტერესო
ბავშვები კომპლექსების გარეშე პრაქტიკულად არ არსებობენ
შესაძლოა ზედმეტმა აკრძალვებმა და „დასჯამ“, უარეს შედეგებამდე მიგვიყვანოს, გამოსავალი კი, სწორედ მასწავლებელი და მისი გულახდილი საუბარი აღმოჩნდეს
ბუნებაში გამართული აქტივობების შთაბეჭდილებები მოსწავლეებს დიდხანს გაჰყვებათ, ეს მათთვის სასიამოვნო მოგონება და საინტერესო გამოცდილება იქნება
ამის დასადგენად არაერთი გამოკითხვა ჩატარებულა, საბოლოო ჯამში, ყველა, ფაქტობრივად, ერთ პასუხამდე მიდის
სიახლეები
საზოგადოება