მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა გიორგი ამილახვარმა სკოლებში ეროვნული შეფასების დანერგვაზე ისაუბრა და აღნიშნა, სკოლებში შეფასება არ გვაქვს.
„რა თქმა უნდა, არის საგნობრივი გამოცდები, მაგრამ ის რომ ვთქვათ, მე-6, მე-9, მე-12 კლასის ბოლოს გავზომოთ ბავშვების ცოდნა, დღეს არ გვაქვს. ამიტომ, ვიწყებთ მუშაობას სკოლებში ეროვნულ შეფასებაზე, რომელიც მოგვცემს შესაძლებლობას გავზომოთ ბავშვების ცოდნა“, - განაცხადა მინისტრმა და აღნიშნა, რომ შეფასების კუთხით სიახლეები დაახლოებით 2 წელში დაინერგება.
„დღეს რთულია იმის თქმა, თუ რა იქნება ეს - შეიძლება იყოს გამოცდა, შეიძლება იყოს ტესტი, შეიძლება იყოს ე.წ. GPA-ს დათვლის მეთოდოლოგია. დაახლოებით აქ ვართ. ამასთან ბმაშია ეროვნული გამოცდები. თამამად ვიტყვი, რომ ეროვნულმა გამოცდებმა უდიდესი მნიშვნელობა და როლი შეასრულა განათლებაში და ასრულებს დღემდე, მაგრამ ასევე მწიფდება მოსაზრება სამეცნიერო, საგანმანათლებლო, აკადემიურ წრეებში - ხომ არ საჭიროებს გამოცდები მოდიფიცირებას, განვითარებას? ეს პირდაპირ უკავშირდება იმ შეფასების მექანიზმს, რომელსაც შევქმნით სკოლებში. ეს არის დაახლოებით ორწლიანი პროგრამა. ვფიქრობთ, რომ 2 წელიწადში უკვე გვექნება სიახლეები ამ კუთხით“, - განაცხადა მინისტრმა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი