მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა კარიერული წინსვლის სქემაში ცვლილებები უკვე შევიდა, ცნობილია, რომ წამყვანობისა და მენტორობის მსურველების პრაქტიკული საქმიანობა ორდონიანი პორტფოლიოთი შეფასდება და გამოცდაჩაბარებული პედაგოგები სტატუსებს მხოლოდ ამის შემდეგ მიიღებენ. თუმცა სწორედ პორტფოლიოს დონეებმა გამოიწვია ბევრი კითხვა, რასთან დაკავშირებითაც მასწავლებლის სახლმა პედაგოგიურ საზოგადოებასთან შეხვედრები დააანონსა.
ცნობილია ისიც, რომ შეხვედრები 20 მარტიდან დაიწყება, თუმცა განრიგი საჯაროდ არ გამოქვეყნდება.
როგორც ოფიციალურ უწყებაში განმარტავენ, დეტალურ ინფორმაციას სკოლების ადმინისტრაციას მიაწვდიან და შეხვედრებს იმ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების დირექტორებთანაც ჩაატარებენ, სადაც სტატუსების მომლოდინე მასწავლებლები არიან დასაქმებულნი:
„საინფორმაციო შეხვედრები ჩატარდება წამყვანი და მენტორის სტატუსის მოპოვების მსურველი მასწავლებლებისთვის, რომლებიც აკმაყოფილებენ პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების წინაპირობას. ასევე იმ სკოლების დირექტორებისთვის, სადაც ეს მასწავლებლები არიან დასაქმებულნი.
შეხვედრები ჩატარდება ონლაინ, teams-ის ელექტრონული პლატფორმის მეშვეობით. შეხვედრების ზუსტი განრიგი, ოფიციალური სახით, გადაეგზავნება თითოეულ სკოლას“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი