მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სისტემის ერთ-ერთი ძირითადი პრინციპი პედაგოგებს შორის ურთიერთთანამშრომლობა და ურთიერთნდობაა, - ამის შესახებ მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტშია აღნიშნული.
სამინისტროს მიერ შემუშავებულ დოკუმენტში განმარტებულია, რა როლი აქვს მასწავლებლების ერთმანეთისადმი ურთიერთობასა და მხარდაჭერას მათ პროფესიულ წინსვლაზე.
„აუცილებელია ურთიერთობები დამყარებული იყოს ნდობასა და მხარდაჭერაზე. პროფესიული განვითარება ორიენტირებული უნდა იყოს მასწავლებლების განვითარებაზე და არა მათი შესაძლებლობების ლიმიტების ხაზგასმაზე. ამიტომ, პროფესიული განვითარების პროგრამები არ უნდა იყოს ორიენტირებული დროში ხანმოკლე მტკიცებულებების კონსტანტირებაზე. სკოლაში უნდა მოქმედებდეს ანგარიშვალდებულების სისტემა, რომელსაც საფუძვლად უდევს მიღწევებისა და დახელოვნების მენეჯმენტი, სასკოლო საზოგადოების წევრები კი უნდა იზიარებდნენ პასუხისმგებლობას ხარისხიან განათლებაზე“, - აღნიშნულია მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტში.
აქვე საუბარია, თუ რა არის საჭირო მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და მხარდაჭერის სისტემის პრინციპის სრულყოფილად შესასრულებლად:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი