მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ინკლუზიური განათლება ნიშნავს ყველა ტიპის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლის სასწავლო პროცესში ჩართვას თანატოლებთან ერთად.
თუ როგორ მიმდინარეობს სკოლაში ინკლუზიური განათლება, ამის დასადგენად მონიტორინგის სახეები არსებობს - შიდა და გარე.
ინკლუზიურ განათლებაზე შიდა მონიტორინგი სკოლას ევალება და ის სასწავლო წლის განმავლობაში მინიმუმ ერთხელ უნდა შესრულდეს.სკოლა შიდა მონიტორინგის ინსტრუმენტს სამინისტროსა და მულტიდისციპლინური გუნდის რეკომნდაციის საფუძველზე შეიმუშავებს.
ინკლუზიურ განათლებაზე შიდა მონიტორინგის განხორციელების მიზნით სკოლის დირექტორმა უნდა შექმნას ჯგუფი და განსაზღვროს მისი უფლებამოსილებები.
კანონის თანახმად, ინკლუზიურ განათლებაზე შიდა მონიტორინგის განხორციელების მიზნით შექმნილი ჯგუფი ადგენს შიდა მონიტორინგის დასკვნას, რომელსაც დასკვნის შედგენიდან არაუგვიანეს 7 დღისა წარუდგენს სამინისტროს.
რაც შეეხება გარე მონიტორინგს, მას ახორციელებს სამინისტრო ან სამინისტროს მიერ განსაზღვრული შესაბამისი ორგანო. გარე მონიტორინგის შემთხვევაში შესაძლებელია როგორც სკოლის წინასწარი ინფორმირება, ასევე შეტყობინების გარეშე შემოწმება.
გარე მონიტორინგის განხორციელების შედეგად საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევის გამოვლენისა და სკოლის მიერ მისი გამოუსწორებლობის შემთხვევაში, სამინისტროს შესაბამისი სტრუქტურული ქვედანაყოფი უფლებამოსილია მიმართოს სამინისტროს შიდა აუდიტის დეპარტამენტს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელი ნინო წერეთელი
სამინისტრომ ტრენინგების ჩატარება უზრუნველყოს საჯარო სკოლების ადმინისტრაციის წარმომადგენლებისა და მასწავლებლებისთვის
3 მთავარი ცვლილება ზოგადი განათლების კანონში - სიახლეები დირექტორებს, მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს ეხება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს