მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პედაგოგები, მასწავლებლობის მსურველები და სპეცმასწავლებლები საგამოცდო შედეგებს ელიან. სწორედ ამაზე დამოკიდებული, თუ რა სტატუსით შეხვდებიან ისინი ახალ - 2022-2023 სასწავლო წელს. თუმცა სასკოლო საზოგადეობაში დღემდე აქტუალურია რიტორიკული კითხვა - უნდა აბარებდნენ თუ არა მასწავლებლები გამოცდებს. მიხეილ ლაზაშვილი სოციალურ ქსელში პოსტს აქვეყნებს, რომელსაც etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ:
რა ფასი აქვს მასწავლებლის სტატუსს?
მოგესალმებით,
2018 წლის სექტემბრიდან, მუშაობა დავიწყე მოხალისე (უსტატუსო) მასწავლებლად მაღალმთიან სოფელში. სასწავლო წლის ბოლოს, ჩავაბარე საგნის გამოცდა, დავადასტურე საგნობრივი კომპეტენცია და მოვიპოვე 10 კრედიტი.
2019 წლის სასწავლო წლის დასაწყისში მაძიებლობის სტატუსის მოპოვება შეეძლო მათ ვინც:
სკოლაში მუშაობდა 2018-2019 სასწავლო წელს;
ვისაც დადასტურებული ჰქონდა საგნობრივი კომპეტენცია 10 კრედიტზე...
2019 წელს მოვიპოვე მაძიებლობის სტატუსი და, ელექტრონულ ფოსტაზე მოსული შეტყობინების შემდეგ, დავიწყე კურსის გავლა.
მოხდა ისე, რომ აკადემიური კურსი, მასწავლებლის სახლიდან, შემიფასდა დადებითად. ასევე, პრაქტიკული კურსი სკოლის დირექტორის მხრიდანაც შეფასდა დადებითად. თუმცა, საბოლოოდ, მასწავლებლის სახლის ბოსმა უარყოფითად შეაფასა ჩემ მიერ გაწეული საქმიანობა და არ მომანიჭა სტატუსი. მიზეზად კი დაასახელა, რომ 10 სავალდებულო გაკვეთილის ნაცვლად, უნდა ჩამეტარებინა 20 გაკვეთილი.
2021 წელს, ეს შეურაცხყოფა გავატარე და დავიწყე ალტერნატიული გზის ძებნა, რაც საბოლოოდ მომცემდა იმის საშუალებას რომ მიმეღო სტატუსი.
ამისთვის ორი გზა არსებობდა: ან სასამართლოში გასაჩივრება ან მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის (60 კრედიტიანის) გავლა. მე მეორე გზა ავირჩიე. დავწერე ერთწლიანი უხელფასო შვებულება და აქტიურად ჩავერთე სწავლების პროცესში.
წელს დავამთავრე 60 კრედიტიანი პროგრამა. პროგრამა დავხურე უმაღლესი შეფასებებით. პედაგოგიური პრაქტიკის კურსიც შემიფასდა უმაღლეს ქულაზე. შესაბამისად, მომენიჭა უფროსი მასწავლებლის სტატუსი.
ახლა, მოვითხოვე სტატუსის ასახვა, თუმცა, ამბობენ რომ სტატუსის ასახვას ამ გზით ვერ შევძლებ, რადგან მიმდინარე სასწავლო წელს არ ვასწავლიდი სკოლაში.
როგორ უნდა მესწავლებინა სკოლაში, როდესაც მაძიებლობის პროგრამის ვერგავლის შემთხვევაში, უფლება არ მქონდა, გამეგრძელებინა საქმიანობა. სხვა საკითხია მე რა გარანტიები მქონდა დავრჩენილიყავი სკოლაში მასწავლებლად.
ჩემთვის ყველაფერი გასაგები იყო მაშინაც, როდესაც მასწავლებლის სახლის ბოსმა, სამთვიანი პაუზის შემდეგ, საღამოს 10 საათზე რომ მამცნო (8 სექტემბერს, პერსონალური ინფორმაციის ხელყოფით), რატომ არ მომენიჭა სტატუსი და ახლაც რატომ არიან გონორზე.
თქვენთან მაქვს კითხვა, ძვირფასო კოლეგებო.
იქნებ მითხრათ, რა ღირს სტატუსი?“
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებელთა სტატუსების ამაღლება 2026 წლამდე შეჩერებულია - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
მოსწავლეებმა ცოდნა და შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს