მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იაპონელი ექიმი ოტოლარინგოლოგები ადამიანებს, რომელთაც თივისმიერი ცხელება აწუხებთ, ურჩევენ წელს ექიმებს იმაზე ადრე მიმართონ, ვიდრე ჩვეულებრივ. ამის მიზეზი შტამი „ომიკრონის“ გავრცელებაა.
ექიმების თქმით, ალერგიის სიმპტომები „ომიკრონისას“ ძალიან ჰგავს, ამიტომ მათი ერთმანეთში არევა მარტივია.
ამომავალი მზის ქვეყანაში ალერგიის სეზონი ახლოვდება ამიტომ იაპონელი ოტოლარინგოლოგების საზოგადოებამ მოსახლეობა გააფრთხილა და შესაბამისი რეკომენდაციები საკუთარ ვებ-გვერდზე გამოაქვეყნა.
ექიმების თქმით, „ომიკრონით“ ინფიცირებულთა 73%-ს აქვს ცხვირიდან გამონადენი, 60% ხშირად აცემინებს, ნახევარზე მეტს კი მოთენთილობა აწუხებს. ეს სიმპტომები მტვრის ალერგიის გამოვლინებებს ჰგავს. ამის გამო ადამიანებს, რომელთაც ალერგია აწუხებთ გაუჭირდებათ დადგენა არიან თუ არა კორონავირუსით ინფიცირებულნი.
ექიმები ამასთან დაკავშირებულ რისკებზე საუბრობენ. მათი თქმით, „ომიკრონით“ ინფიცირებულ ადამიანებს, რომელთაც ყვავილის მტვერზე ალერგიული რეაქცია აქვთ, შეუძლიათ გარშემომყოფებს ვირუსი გადასდონ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი