მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მას შემდეგ, რაც განათლების მინისტრის გადაწყვეტილებით, პრაქტიკოსი მასწავლებლების ნაწილს უფროსის სტატუსი მიენიჭა, სტატუსიანი პედაგოგები ხშირად საუბრობენ, რომ სამართლიანობისთვის, ყველას უნდა მიეცეს ერთი შანსი მაინც. განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც გაირკვა, წამყვანობისა და მენტორობის გამოცდაზე ყველა ვერ გავა და ტესტირებას გარკვეული წინაპირობები ახლავს.
პედაგოგებმა პეტიცია შეადგინეს, რომლის ადრესატიც განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროა; მასწავლებლები ითხოვენ, 10-10 კრედიტიან უფროს მასწავლებლებს მიანიჭონ წამყვანის სტატუსი და ასევე, ყველას მიეცეს გამოცდაზე გასვლის უფლება, ვგულისხმობ 1, 4 და 7 კრედიტიან უფროს მასწავლებლებს.
პეტიციის ტექსტს etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ:
პედაგოგებო!!! ვაგროვებთ ხელმოწერებს.
1. 10-10 კრედიტიან უფროს მასწავლებლებს მიანიჭონ წამყვანის სტატუსი.
2. ყველას მიეცეს გამოცდაზე გასვლის უფლება, ვგულისხმობ 1, 4 და 7 კრედიტიან უფროს მასწავლებლებს. გთხოვთ, ყველა დაგვიდექით მხარში. ვიწყებთ ხელმოწერების შეგროვებას. ვითხოვთ, 10-10 კრედიტიან პედაგოგებს პირდაპირ მოგვენიჭოს წამყვანის სტატუსი. ყველას მიეცეს სტატუსის ამაღლების შესაძლებლობა. ვგულისხმობ 1, 4, 7 კრედიტიან უფროს მასწავლებლებსl
პეტიცია
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი