მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2021 წლის აბიტურინტთა შორის ტრადიციულად არიან ისეთები, რომლებმაც მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ყველა სავალდებულო საგნში გადალახეს, თუმცა, სამწუხაროდ, სტუდენტები ვერ გახდნენ. როგორც Etaloni.ge-ს შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა აცნობა, ასეთი 413 აბიტურიენტია.
„შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის კომპეტენციის ფარგლებში გაცნობებთ, რომ 2021 წლის ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე, ვერ მოიპოვა სწავლის გაგრძელების უფლება 413 აბიტურიენტმა, რომლებსაც მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ჰქონდათ დაძლეული სავალდებულო საგნებში“, - აღნიშნულია, გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
ის, თუ, რატომ ვერ გახდნენ ეს აბიტურინეტები სტუდენტები, მიზეზი შეიძლება არაერთი იყოს, მათ შორის: ისეთი უნივერსიტეტების ჩაწერა პრიორიტეტულ სიაში, რომლებსაც უფრო მაღალი შიდა ზღვარი აქვთ დაწესებული ვიდრე „ნაეკს“, პროგრამების მცირე რაოდენობა და ისეთი პროგრამის არჩევა რომელზეც მაღალი კონკურენცია.
მსგავსი შემთხვევები, თითქმის ყოველ წელს ხდება. შარშან ზღვარი ყველა საგანში დაახლოებით 500-მა აბიტურიენტმა გადალახა, მაგრამ უმაღლეს სასწავლებელში, სწავლის გაგრძლეების უფლება ვერ მოიპოვა, 2019 წელს ასეთი აბიტურიენტების რაოდენობა კი 800- მდე იყო.
შეგახსენებთ, რომ წელს სტუდენტი 29 361 აბიტურიენტი გახდა, ანუ აპლიკანტთა 76%.
ასევე, იხილეთ: ყველაზე უფროსი აბიტურიენტი 55 წლისაა - „ნაეკმა“ საბოლოო შედეგები გამოაქვეყნა
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი