მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს ინკლუზიური ცენტრის ბენეფიციარებისა და მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების მასშტაბით სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებისთვის სპექტაკლი „თოვლის დედოფალი“ დაიდგა. სპექტაკლის დადგმის იდეა ოტია იოსელიანის სახელობის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლის დირექტორს ეკუთვნის.
სპექტაკლის დადგმისთვის მე-2ა კლასის მოსწავლეები დიდი ხნის განმავლობაში, მონდომებით ემზადებოდნენ კლასის ხელმძღვანელის ელისო მეტრეველის და მუსიკის პედაგოგის, მაკა ჟორჟოლიანის დახმარებით და შედეგმაც გაამართლა. მინი-სპექტაკლს „თოვლის დედოფალი“ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე 14 მოსწავლე დაესწრო. სკოლის დირექციამ მათ სამახროვრო საჩუქრებიც გადასცა.
სპექტაკლს ასევე ესწრებოდა ქალაქის საკრებულოს თავმჯდომარე, გრიგოლ ივანეიშვილი, საკრებულოს განათლებისა და სპორტის კომიტეტის თავმჯდომარე, თენგის ნიჟარაძე, ქალაქის გამგებლის მოადგილე, ალექსანდრე დადუნაშვილი, საკრებულოს წევრი, სერგო კიტკიტაძე, აიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის ტურიზმის განვითარების ცენტრის ხელმძღვანელი, სალომე ქუთათელაძე, ციალა ღვინიანიძე, ოტია იოსელიანის რძალი, თეა გიორგაძე, გაზეთ წყალტუბოს რედაქტორი, მურთაზ კანკაძე და ბანოჯის საჯარო სკოლის დირექტორი, ნინო წილოსანი.
პატარების მიერ წარმოდგენილმა სპექტაკლმა მაყურებელზე დადებითი შთაბეჭდილება დატოვა და დიდი მოწონება დაიმსახურა.
იხილეთ ვიდეო და ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი