მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ჩვენ ვიხილავთ ასეთ მიდგომას, რომ რეფორმირებული ეროვნული გამოცდების ქულასთან ერთად გაითვალისწინონ სხვა კომპონენტებიც, როგორიც არის სკოლის საშუალო ნიშანი, რეკომენდაციები მასწავლებლებისგან და კლასგარეშე მუშაობა“ - განათლების მინისტრის მიხეილ ჩხენკელის მიერ გაჟღერებულ ამ ინიციატივაზე კომენტარი, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა სოფიო გორგოძემ გააკეთა.
გორგოძის თქმით, მინისტრმა ერთ-ერთი იდეა გამოიტანა საჯაროდ, თუმცა საუბარი სხვადასხვა მოდელებზეც მიდის. თუმცა, ამ ეტაპზე ცენტრი ცვლილებებზე აქტიურად არ მუშაობს.
„ზოგადად, მსჯელობა იმაზე, რომ საგამოცდო მოდელი უნდა დაიხვეწოს მუდმივად მიმდინარეობს. ეს იყო ერთ-ერთი იდეა, რომელიც მინისტრმა გააჟღერა, თუმცა სხვადასხვა მოდელებზეა საუბარი.
ვერ ვიტყვი რომ ახლა ჩვენ, აქტიურად ვმუშაობთ ამ მიმართულებით, იმიტომ რომ ისევ პანდემიური დღის წესრიგი გვაქვს და ძალიან კონცენტრირებული ვართ გამოცდაზე, რადგან თითქმის 80 ათასი გამოსაცდელი უნდა მივიღოთ. ეს იქნება სამომავლო პერსპექტივა და როდესაც მოახლოვდება ეს პერიოდი, რომ გარკვეული ცვლილებები კიდევ განხორციელდეს, ამის შესახებ დეტალურად შეიტყობთ“, - აღნიშნავს სოფიო გორგოძე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
როდის არის კანონით აკრძალული მოსწავლისთვის სკოლის შეცვლა - დეტალური ინფორმაცია
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი