| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

კორონავირუსის პანდემიის გამო, სკოლების დახურვის საფასური გამანადგურებელია, - ამის შესახებ გაერო-ს ბავშვთა ფონდის unicef-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა, ჰენრიეტა ფორემ განაცხადა.
მისი თქმით, სკოლების დახურვა ნიშნავს, რომ მსოფლიოში მოსწავლეების მესამედს დისტანციურ სწავლებაზე ხელი არ მიუწვდება.
„სკოლების დახურვის ბავშვებზე ზემოქმედების უტყუარი მტკიცებულებების მიუხედავად და იმის მზარდი მტკიცებულებების მიუხედავად, რომ სკოლები არ წარმოადგენს პანდემიის მამოძრავებელ ძალას, ზედმეტად ბევრმა ქვეყანამ გადაწყვიტა, სკოლები დაეხურა, ზოგიერთმა თითქმის ერთი წლით“, - განაცხადა იუნისეფ-ის ხელმძღვანელმა.
ჰენრიეტა ფორეს განცხადებით, ბავშვების ჯანმრთელობა, განვითარება, უსაფრთხოება და კეთილდღეობა რისკის წინაშეა. მისი თქმით, სკოლების დახურვა უნდა იყოს უკანასკნელი ზომა მას შემდეგ, რაც ყველა დანარჩენი ვარიანტი განხილულია.
ჰენრიეტა ფორეს თქმით, დაზარალდა ბავშვების წერის, კითხვის, საბაზისო მათემატიკური უნარები.
იუნისეფ-ის აღმასრულებელი დირექტორი ამბობს, რომ შეზღუდვების მოხსნისას სწორედ სკოლები უნდა გაიხსნას უპირველეს ყოვლისა. ამასთან, ის საჭიროდ მიიჩნევს, რომ პრიორიტეტული ყურადღება მიექცეს დამატებით გაკვეთილებს, რათა არ ჩამორჩნენ ის ბავშვები, რომლებმაც დისტანციურად სწავლა ვერ შეძლეს.
„ბავშვები სკოლების კიდევ ერთი წლით დაკეტვის წინაშე თუ აღმოჩნდებიან, ამის შედეგებს მომავალი თაობები იგრძნობენ“, - აღნიშნა ჰენრიეტა ფორემ.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას