სიახლეები
სიახლეები

„არც ერთი იყო პროგრამული და ჩემთვის მარტივი არ იყო“ - შეფასებები ლიტერატურისა და ზოგადი უნარების გამოცდებზე​
21-07-2020
-
+


დღეს აბიტურიენტები ლიტერატურისა და ზოგადი უნარების გამოცდას აბარებენ. როგორც 39-ე საჯარო სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა გვითხრა მან ლიტერატურის ტესტი წერა.

„კითხვები იყო „ვეფხისტყაოსნიდან“, ქარჩხაძის „იგიდან“ და სამივე ჰაგიოგრაფიული ნაწარმოებიდან, შუშანიკიდან, აბოდან და გრიგოლ ხანძთელიდან. რაც შეეხება თემას, ორი ტექსტი იყო, ანალიზი უნდა დაგეწერა - ერთი „გორა მბორგალი და მეორე „ულისე ბაღდადიდან“. რთული არ ყოფილა, არ გამჭირვებია. თუ ნაწარმოებები იცოდი არც კითხვაზე პასუხის გაცემა გაგიჭირდებოდა“ - გვითხრა ეკატერინემ.

„თემა უფრო გამიჭირდა, რთული ტექსტები იყო. არც ერთი არ იყო პროგრამული და ჩემთვის მარტივი არ იყო კითხვებისგან განსხვავებით. თითქმის ყველაფერი იყო რაც პროგრამით გავიარეთ. „ვეფხისტყაოსნიდან“ იყო ავთანდილის და შერმადინის დამშვიდობების ეპიზოდი და იქიდან 5 კითხვა იყო, თვისებებზე გეკითხებოდნენ. „დიდოსტატის მარჯვენა“ „ჯაყოს ხიზნები“ და  „სამანიშვილის დედინაცვალიც“ შემხვდა. მოკლედ თითქმის ყველაფერი, თუმცა კითხვები მარტივი იყო, არ გამჭირვებია“ - გვითხრა აბიტურიენტმა.

„რამდენიმე კითხვა გამიჭირდა, თორემ საერთო ჯამში რთული არ იყო. თორნიკე ერისთავზე იყო კითხვები და ეგ ვეღარ დავწერე. ისე აგიოგრაფიული ნაწარმოებებიც იყო, აბო, შუშანიკი, გრიგოლი. კითხვები „სამანიშვილის დედინაცვალიდან, „ოთარაანთ ქვრივიდან“ და „ვეფხისტყაოსნიდანაც“ იყო რამდენიმე კითხვა. თემა უფრო გამიმარტივდა,ულისე ბაღდადიდან“   და „გორა მბორგალიდან ანალიზი უნდა გაგეკეთებინა, შეგედარებინა ერთმანეთისთვის და ბოლოს საკუთარი აზრი დაგეწერა“ - გვითხრა მარიამმა.

რაც შეეხება ზოგადი უნარების გამოცდას, აბიტურიენტების ნაწილს მათემატიკური ნაწილი, ზოგს კი ვერბალური უფრო გაუჭირდა.

„ვერბალური ნაწილი უფრო მარტივად დავწერე. მათემატიკური რთული იყო. საკითხები არ მახსოვს“ - გვითხრა აბიტურიენტმა

„გამიჭირდა, საკმაოდ რთული იყო. ვერბალური ნაწილი განსაკუთრებით გამიჭირდა, საკითხები არ მახსოვს სამწუხაროდ“ - გვითხრა არიამ.

„მგონი კარგად დავწერე, მაგრამ საკითხები არ მახსოვს. მათემატიკური ნაწილიც მარტივი იყო ძირითადი ფორმულები იქვე გეწერა, ამიტომ არ გამჭირვებია“ - გვითხრა აბიტურიენტმა. 


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მუნიციპალიტეტის 18 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს ქედის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება
ღონისძიებას ქალაქ ბათუმის N25 საჯარო სკოლა მასპინძლობს
სიახლეები
ელექტრონული ჟურნალი გაითიშება - გაფრთხილება მასწავლებლებს
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
ქულას დაკარგავთ, თუ მხოლობითი და მრავლობითი რიცხვი აგერევათ - ისტორიის ჯგუფის რჩევები აბიტურიენტებს
მასწავლებლების ახალი პოლიტიკა და შვებულების დაანგარიშების წესი - ცვლილებები ზოგადი განათლების შესახებ კანონში
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
კითხვები სპორტის სხვადასხვა სახეობებიდან მომზადდა
მოსწავლეებმა ყვავილები დარგეს, კედლის გაზეთი მოამზადეს და ადრე დარგული ნერგები მორწყეს
გარდა ამისა, მოსწავლეებმა თემატური ნამუშევრები შექმნეს, წიგნები წაიკითხეს და დრო ნაყოფიერად გაატარეს
აღსანიშნავია, რომ ისინი გარემოს დაცვის მნიშვნელობასა და აუცილებლობას ნათლად იაზრებენ
საინტერესო
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მუნიციპალიტეტის 18 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს ქედის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება
ღონისძიებას ქალაქ ბათუმის N25 საჯარო სკოლა მასპინძლობს
სიახლეები
საზოგადოება