მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროფესიულ პროგრამებზე სწავლის დაწყების მსურველთა რეგისტრაცია დღეს დაიწყო და 10 აგვისტოს ჩათვლით გაგრძელდება. გამოცდებს კი სექტემბერში ჩააბარებენ.
წელს, პირველად, ცხრა კლასის განათლების მქონე პირები შეძლებენ სწავლა განაგრძონ ინტეგრირებულ პროგრამებზე 10 კოლეჯში და მიიღონ დიპლომი, რომელიც უთანაბრდება სრული ზოგადი განათლების ატესტატს.
რეგისტრაციის გავლა შესაძლებელია ბმულზე: vet.emis.ge.
ელექტრონული რეგისტრაციის დეტალური ინსტრუქცია
პროფესიული განათლების მისაღებად აუცილებლია დარეგისტრირდეთ, შექმნათ პირადი მომხარებელი და პაროლი, გაიაროთ სისტემაში ავტორიზაცია და აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი საგანმანათლებლო პროგრამა/პროგრამები.
რეგისტრაციის წარმატებით დასრულების შემდეგ, ეკრანზე გამოჩდება შესაბამისი შეტყობინება და პარალელურ რეჟიმში თქვენს მიერ მითითებულ ელ.ფოსტაზე გამოგეგზავნებათ მომხმარებლის აქტივაციის/ვერიფიკაციის ბმული.
აღსანიშნავია, რომ პროგრამებზე, რომელზეც არ დაფიქსირდება კონკურსი, აპლიკანტები ჩაირიცხებიან ეროვნული ტესტირების გარეშე, დაწესებულების შიდა შერჩევის გზით.
კოლეჯების ჩამონათვალი იხილეთ: vet.emis.ge
იხილეთ ასევე: რა წერია პროფესიულ განათლებაზე ანტიკრიზისულ გეგმაში? - სწავლა რეგულაციების შემსუბუქების IV ეტაპზე აღდგება
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
რა კვალიფიკაცია მოეთხოვებათ დასაქმების მსურველებს - ბაღების ავტორიზაციის საბჭოს წევრობის კანდიდატთა შესარჩევად ვაკანსია გამოცხადდა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
დირექცია და პედაგოგები სასწავლო პროცესის განახლებისთვის ემზადებიან
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი