მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ერთი საფეხურის გამოტოვებით სტატუსის ამაღლებას უფროსი მასწავლებლები შეძლებენ. ისინი პირდაპირ მენტორის სტატუსის მოსაპოვებლად ახალი ტიპის გამოცდას ჩააბარებენ. ინიციატივაზე მასწავლებლის სახლი, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრთან ერთად ინტენსიურად მუშაობს და ბოლო დეტალებს აზუსტებს.
„ამ საკითხზე მუშაობა მიდის. ჯერჯერობით, დეტალები დაზუსტებული არ არის. გამოცდაზე გასვლის საშუალება უფროს მასწავლებლებს მიეცემათ. ამ ეტაპზე, სამუშაო ვერსიაა ჯერ, „ნაეკთან“ შეხვედრა ამ კვირაშიც გვაქვს, მომავალ კვირაშიც. როგორც კი ბოლო დეტალები გახდება ცნობილი, ბრიფინგი ჩაინიშნება“, - განუცხადა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა ბერიკა შუკაკიძემ etaloni.ge-ს.
შეგახსენებთ, განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის ყოფილი მინისტრის მოადგილე ირინა აბულაძემ განაცხადა, რომ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემა, რომელიც 2020-2021 სასწავლო წლიდან უნდა ამოქმედდეს, წლის ბოლოს იქნება წარმოდგენილი. მისი განმარტებით, სწორედ ამ სქემაში იქნება განსაზღვრული სტატუსის ასამაღლებელი სხვა ტიპის გამოცდა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი