| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

აფხაზეთის N1 საჯარო სკოლაში „კალიგრაფიის წრე“ წარმატებით ფუნქციონირებს. წრეს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ინგა ვახანია ხელმძღვანელობს.
„როგორც ცნობილია, პირველი კლასიდან მოსწავლეებს წერის საბაზისო უნარებთან ერთად ერილობითი აზრის გადმოცემის უნარი თანდათანობით უვითარდებათ.
წერის სწავლება ხანგრძლივი და რთული პროცესია, ამიტომ იგი სისტემატურ მუშაობას მოითხოვს, იმისათვის, რომ მოსწავლეებს მოტივაცია ავუმაღლოთ და წერის კულტურა განვუვითაროთ.
კალიგრაფიის წრის მთავარი დანიშნულებაა ხელის სწორი მოძრაობით დაწეროს ყველა ასო შესაბამისი მიმართულებით და ასევე დაიცვას ხაზოვან სისტემაში ასოთა განლაგების პრინციპი.
ვიმედოვნებთ, ერთად ფრიად საინტერესო და თავგადასავლებით სავსე წელს გავატარებთ“, - ნათქვამია აფხაზეთის N1 საჯარო სკოლის მიერ etaloni.ge-სთვის გამოგზავნილ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“