მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N9 საჯარო სკოლის შენობის მეორე სართულის ფანჯრიდან მეათეკლასელი მოსწავლე გადმოხტა.
აღნიშნული ინფორმაცია etaloni.ge-ს სკოლის წარმომადგენელმა დაუდასტურა. მისივე განმარტებით, მეორე სართულიდან ერთი მოსწავლე გადახტა და არა სამი, როგორც ეს თავდაპირველად გავრცელდა.
როგორც სკოლის წარმომადგენელი ამბობს, მოსწავლემ გადახტომის შედეგად ფეხი მოიტეხა, თუმცა მისი ჯანმრთელობის მდგომაროება ამჟამად დამაკმაყოფილებელია.
„ბოლო გაკვეთილი იყო, მასწავლებელს წყლის დასალევად გარეთ გასვლა სთხოვა და ამ დროს მოხდა ეს ყველაფერი. ფეხი აქვს დაზიანებული, რადგან მეორე სართულიდან გადახტა. სხვა დაზიანება არ აქვს. შემთხვევის შემდეგ მოსწავლე საავადმყოფოშიც გადავიყვანეთ და ამჯამად თავს კარგად გრძნობს.
ზოგადად მოუსვენარი ბავშვია, მშობლემაც იცის და პრეტენზია არ გამოუთქვამს, პირიქით ბოდიშიც მოგვიხადა“, - განგვიცხადა ქუთაისის მეცხრე საჯარო სკოლის წარმომადგენელმა.
ცნობისთვის, ქუთაისის N9 საჯარო სკოლის შენობის მეორე სართულის ფანჯრიდან, მეათეკლასელი მოსწავლის გადმოხტომის მიზეზად, გაკვეთილის გაცდენა დასახელდა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი