მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს სტუდენტთა საგრანტო კონკურსი ტარდება.
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი სტუდენტებს აფრთხილებს:
„გამოცხადდით საგამოცდო ბარათზე აღნიშნულ მისამართზე, ბარათზე მითითებული განრიგის მიხედვით და გაიარეთ რეგისტრაცია;
გაითვალისწინეთ, რომ რეგისტრაცია იწყება გამოცდის დაწყებამდე ერთი საათით ადრე (ბარათზე მითითებულია რეგისტრაციის დაწყების დრო), რეგისტრაციის დამთავრების შემდეგ კი გამოცდაზე არცერთი აპლიკანტი აღარ დაიშვება;
გახსოვდეთ, რომ აკრძალულია გამოცდაზე ნებისმიერი ნივთის შეტანა, გარდა წყლის (პლასტმასის ბოთლით), პირადი ჰიგიენის ნივთებისა და სურვილის შემთხვევაში, შავი ფერის გელიანი (ე.წ. ტუშის) კალმისა (0,5-0,7 მმ. ბურთულიანი წვერით);
მოათავსეთ მობილური ტელეფონები და სხვა პირადი ნივთები (წიგნები, ჩანთები და სხვ., რომელთა შეტანა საგამოცდო აუდიტორიაში არ შეიძლება) კოორდინატორის მიერ სპეციალურად გამოყოფილ ადგილზე“,-ნათქვამია შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
წელს დაფინანსების გასაუმჯობესებლად 4 500-ზე მეტი სტუდენტი დარეგისტრირდა. იმ შემთხვევაში, თუ სტუდენტი ვერ შეძლებს დაფინანსების გაუმჯობესებას, აქამდე მოპოვებული გრანტი შეუნარჩუნდება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
როდის არის კანონით აკრძალული მოსწავლისთვის სკოლის შეცვლა - დეტალური ინფორმაცია
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი