მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრ მიხეილ ბატიაშვილის განცხადებით, ჯვრის მონასტერთან დაკავშირებით, პრობლემა დროებით გადაჭრილია, მაგრამ ამ მიმართულებით სამუშაოები განსახორციელებელია.
მისი თქმით, ადგილები, სადაც გარევაჭრობა მიმდინარეობს, მოსაწესრიგებელია.
„ჩვენი მხრიდან მუშაობა დაწყებულია უკვე დაწყებულია იმაზე, თუ როგორ მოვაწესრიგოთ ეს ყველაფერი. ქალაქშიც ბევრ ადგილას გვაქვს ქაოტური ვითარება, რომლებიც სასწრაფო რეჟიმში საჭიროებს მოწესრიგებას. არის მზაობა, რომ გადაიდგას კონკრეტული ნაბიჯები, რათა აღნიშნული მოწესრიგებული იყოს, როგორც ტურისტებისთვის, ასევე ჩვენთვის. განსახორციელებელ ღონისძიებებზე მუშაობა მიმდინარეობს. დღევანდელი სიტუაცია მართლაც არასახარბიელოა, რომელიც იწვევს გაუგებრობას. ძალიან მალე წარმოვადგენთ, რა უნდა გაკეთდეს ამისთვის“, – განაცხადა მიხეილ ბატიაშვილმა.
მცხეთის ჯვრის მონასტერი ორი დღის განმავლობაში დაკეტილი იყო. მონასტერი დღეს გაიხსნა. როგორც საპატრიარქოში აცხადებდნენ, მონასტრის დაკეტვა გარევაჭრობას უკავშირდებოდა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი