მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების შესახებ“ კანონში შეტანილი ცვლილების მიხედვით, 2019 წლის პირველი აპრილიდან 2020 წლის 31 დეკემბრამდე, თითოეულმა მუნიციპალიტეტმა ადრეული და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების ეტაპობრივი ავტორიზაცია უნდა უზრუნველყოს.
„ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების შესახებ“ კანონი 2016 წელს მიიღო პარლამენტმა. კანონი მიზნად ისახავს სისტემის რეფორმირებას და ბავშვის საუკეთესო ინტერესების დაცვის პრინციპზე დაფუძნებული და ხარისხიანი ადრეული და სკოლამდელი განათლების თანაბარ ხელმისაწვდომობას ყველა ბავშვისათვის.
სკოლამდელი განათლების რეფორმა არის ყოველმხრივი და აერთიანებს ხუთ მიმართულებას:
ა) დაწესებულებაში სწავლა/სწავლებას სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტების შესაბამისად;
ბ) დაწესებულების შენობა-ნაგებობის, ინფრასტრუქტურის და მატერიალურ- ტექნიკური ბაზის და შენობა-ნაგებობის მოწყობას;
გ) დაწესებულებაში სანიტარიულ-ჰიგიენური პირობების დაცვას სტანდარტის შესაბამისად;
დ) დაწესებულებაში კვების ორგანიზება და რაციონის კვებითი ღირებულების უზრუნველყოფას სტანდარტის შესაბამისად;
ე) დაწესებულებაში სათანადო კვალიფიკაციისა და გამოცდილების ადამიანური რესურსის უზრუნველყოფას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უფროსის სტატუსი 167 პედაგოგს და 47 სპეცმასწავლებელს მიენიჭა - ფინანსთა სამინისტროს ანგარიში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ზეიმზე ერთმანეთს ცვლიდა ლექსი, ცეკვა და სიმღერა
სკოლის დირექცია და პედაგოგები სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავენ
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი