მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულთან დაკავშირებით ყველა ოჯახში სამზადისია - წითელ პარასკევს იღებება კვერცხი, ლაზარეს შაბათს ითესება ჯეჯილი, მაგრამ საინტერესოა, როდის უნდა გამოვაცხოთ პასქა? - გასაგებია, რომ პასქა რაც ახალია, მით უკეთესი, მაგრამ ირკვევა, რომ მის გამოცხობასაც განსაზღვრული დრო აქვს.
პასქა ვნების კვირაში უნდა გამოვაცხოთ, თუმცა საეკლესიო კანონიკის თანახმად, ეს უნდა მოხდეს ოთხშაბათს ან ხუთშაბათს. მორწმუნეები, ნუგბარის მოსამზადებლად ძირითადად ხუთშაბათს ირჩევენ და თუ ვერ მოასწარით, შეგიძლიათ პასქა დიდ შაბათსაც გამოაცხოთ, ოღონდ არავითარ შემთვევაში ამ საქმიანობისთვის წითელი პარასკევი არ უნდა შეარჩიოთ - ამ დღეს, როგორც უკვე ვთქვით, მხოლოდ კვერცხი იღებება.
გთავაზობთ უგემრიელესი პასკის მარტივს რეცეპტს
დაგჭირდებათ შემდეგი ინგრედიენტები:
რძე - 250 მლ
შაქარი - 150 გ
კვერცხის გული - 5
ფქვილი - 650-700
კარაქი - 200 გ
საფუარი - 10 გ
ქიშმიში და ცუკატები - 50 გ~
1 ლიმონის ცედრა
ვანილი, მიხაკი, დარიჩინი, კარდამონი - გემოვნებით
მომზადების წესი და თანმიმდევრობა კი ასეთია:
თბილ რძეს დაამატეთ საფუარი, 200 გ ფქვილი და გააჩერეთ 30 წუთი. შემდეგ ათქვიფეთ კვერცხის გული, სუნელები, ვანილი, ცედრა და შაქარი, ამ მასას შეაზილეთ დარბილებული კარაქიც. მიღებულ მასას დაუმატეთ საფუარიანი მასა, დაამატეთ ფქვილი და მოზილეთ ცომი. დატოვეთ ამოფუებამდე. ამის შემდეგ შეურიეთ ქიშმიში და ცუკატები.
ცომი უნდა გადაიტანოთ ცხიმწასმულ ფორმებში და კიდევ დატოვეთ ასაფუებლად. კარგად ამოფუების შემდეგ კი გამოაცხოთ 170-180 გრადუსზე გახურებულ ღუმელში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა ნიშნები გჭირდებათ მედალზე სკოლის დასასრულებლად - დეტალები
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ