მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის საბჭოს სხდომა 31 იანვარს 14:00 სათზე ონლაინ რეჟიმში გაიმართება.
შეხვედრაზე შემდეგ საკითხებზე იმსჯელებენ:
1.შპს თბილისის თავისუფალი უნივერსიტეტის „ბიზნესის ადმინისტრირების" საბაკალავრო , „ბიზნესის ადმინისტრირების" სამაგისტრო და „ფინანსების" სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამების კლასტერის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
2. შპს სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტის „ბიზნესის ადმინისტრირების" საბაკალავრო, „ბიზნესის ადმინისტრირების" ინგლისურენოვანი საბაკალავრო, „საჯარო მმართველობის" საბაკალავრო, „ბიზნესის ადმინისტრირების" სამაგისტრო, „ადამიანური რესურსების მართვის" სამაგისტრო და „საჯარო მმართველობის" სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამების კლასტერის აკრედიტაციის საკითხის განხილვა;
3. სსიპ - სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის „საჯარო მმართველობის" საბაკალავრო (180 ECTS), „საჯარო მმართველობის" საბაკალავრო (240 ECTS), „ბიზნესის ადმინისტრირების" სამაგისტრო, „ბიზნესის ადმინისტრირების" საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამების კლასტერის საკითხის განხილვა;
4. სსიპ - გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტის „საჯარო მმართველობის“ საბაკალავრო და სამაგსიტრო საგანმანათლებლო პროგრამების კლასტერის საკითხის განხილვა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უფროსის სტატუსი 167 პედაგოგს და 47 სპეცმასწავლებელს მიენიჭა - ფინანსთა სამინისტროს ანგარიში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მოსწავლეებს ვუქმნით საზეიმო განწყობას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი