| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ზღაპრები, როგორც მხატვრული ლიტერატურის ჟანრი, ხშირად მოიცავს მრავალფეროვან პერსონაჟებს, წარმოსახვით სამყაროსა და მაგიურ მოვლენებს, რაც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ფანტაზიის, წარმოსახვისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, გამომდინარე აქედან ზღაპრების გავლენა მოსწავლეთა შემოქმედებით უნარებზე საკმაოდ დადებითია და მრავალმხრივად ავითარებს მათ შესაძლებლობებს.
გთავაზობთ რამდენიმე ძირითად ასპექტს, თუ როგორ მოქმედებს ზღაპრები მოსწავლეთა შემოქმედებით უნარებზე:
1. ფანტაზიის განვითარება: ზღაპრები სთავაზობენ არარეალურ, მაგრამ საინტერესო სიუჟეტებსა და მოვლენებს, რაც აღვივებს ბავშვის წარმოსახვის უნარს და უბიძგებს ახალ და ორიგინალურ იდეებზე ფიქრს.
2. ემპათიის განვითარება: ზღაპრები ხშირად ასახავენ გმირების ემოციურ გამოწვევებსა და დრამატულ სიტუაციებს, რაც ეხმარება მოსწავლეებს სხვადასხვა პერსპექტივით დანახვაში და უფრო ღრმა ემპათიის განვითარებაში.
3. სიუჟეტური აზროვნება: ზღაპრების მარტივი, მაგრამ დინამიკური სიუჟეტები მოსწავლეებს ეხმარება სიუჟეტის სტრუქტურის გააზრებაში, რაც შემდგომში ხელს უწყობს მათ მოიფიქრონ საკუთარი ისტორიები და ისტორიების სიუჟეტური განვითარება.
4. კრეატიულობის წახალისება: ზღაპრებში გმირები ხშირად არაორდინალურად მოქმედებენ. ასეთი მაგალითები ბავშვებს შთააგონებს უფრო კრეატიული გამოსავლების ძიებას საკუთარი ცხოვრების ან პროექტების ფარგლებში.
5. ენისა და გამოსახულების განვითარება: ზღაპრებში ხშირადაა გამოყენებული მხატვრული ენა და მდიდარი გამოსახულებები, რაც ეხმარება მოსწავლეებს მეტაფორების, სიმბოლოების და სხვა ლიტერატურული ფორმების გააზრებასა და გამოყენებაში.
ამ გზებით ზღაპრები ხელს უწყობენ შემოქმედებითი უნარების გაღრმავებას, რაც შემდგომში აისახება მოსწავლეთა აკადემიურ და სოციალური განვითარებაზეც.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ეკრძალებათ თუ არა მეორე სამსახურში მუშაობა მასწავლებლებსა და აღმზრდელებს - ცვლილება 1-ელი ნოემბრიდან ამოქმედდება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
ღონისძიება მეტად საინტერესოდ წარიმართა