მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს, საბაზო პროფესიული უნარების გამოცდას სპეციალური მასწავლებლობის მსურველები აბარებდნენ და როგორც ტესტირებიდან გამოსული აპლიკანტები ამბობენ, საკითხები ძირითადად ზოგადი უნარებიდან იყო და ნაკლებად ეხებოდა უშუალოდ სსსმ მოსწავლეებს. აღსანიშნავია, რომ ტესტირებაზე სპეცმასწავლებლის ასისტენტებიც იმყოფებოდნენ, რომლებმაც სფეროში არსებულ გამოწვევებზე ისაუბრეს.
„ფსიქოლოგიაზე ვსწავლობდი და მინდოდა ჩემი თავი გამომეცადა, ვინერვიულე, თან პირველად ჩატარდა ეს გამოცდა და არ ვიცოდი, რა ტიპის ტესტები იქნებოდა… რთული იყო, განსაკუთრებით ტესტური დავალებები გამიჭირდა, კონკრეტულ თეორიულ ცოდნას მოითხოვდა. სპეცმასწავლებლობაზე სტუდენტობიდან ვფიქრობდი, მუშაობის გამოცდილება არ მაქვს, თუმცა სიამოვნებით ვიმუშავებდი სკოლაში“;
„ძირითადად ზოგადი უნარებიდან იყო დავალებები და ნაკლებად ეხებოდა უშუალოდ სსსმ მოსწავლეებს. დიდად არ გამირთულდა, ვფიქრობ დროც საკმარისია, რომ ტესტი დაწერო. ბიოლოგია მაქვს დამთავრებული და ამჟამად, სსსმ მოსწავლეებთან ასისტენტად ვმუშაობ. გეტყვით, რომ მსიამოვნებს ის, რასაც ვაკეთებ, ძალიან მიყვარს ბავშვებთან ურთიერთობა. სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობა ძალიან საპასუხისმგებლოა, თუმცა ძალიან საინტერესოც. მიხარია, რომ ამ ბავშვებს განვითარებაში, ახალი უნარების შეძენასა და საკუთარი თავის რწმენის მოპოვებაში ვეხმარები.
რა თქმა უნდა, ჩვენ დიდი გამოწვევის წინაშე ვდგავართ, არ გვაქვს შესაბამისი ანაზღაურება, იმისთვის რომ ადამიანმა თავი გაიტანო ეს ხელფასი ძალიან ცოტაა. ამიტომაც ამ პოზიციაზე მუშაობის სურვილს ნაკლებად გამოხატავენ ადამიანები. ამ მიმართულებით თუ რაიმე შეიცვლება ძალიან კარგი იქნება”;
„გამოცდა ნამდვილად არ იყო რთული. რაზეც მიმუშავია, ის იყო გამოცდაზეც, არაფერი განსაკუთრებული. ამჟამად სკოლაში ასისტენტად ვმუშაობ და მინდა გითხრათ, რომ ეს ძალიან საპასუხისმგებლოა. მთელი გულით უნდა გინდოდეს და გაინტერესებდეს ეს სფერო, სხვაგვარად ვერ შეძლებ აქ მუშაობას. ბავშვებთან ურთიერთობა უნდა გამოგდიოდეს, უნდა გიყვარდეს ისინი. მშვიდი უნდა იყო შინაგანად და გესმოდეს ის პასუხისმგებლობა, რაც თითოეული მოსწავლის წინაშე გაკისრია.
სამწუხაროდ, სსსმ მოსწავლეებთან მომუშავე ასისტენტები ასე თუ ისე მაინც დაუფასებლები არიან. ანაზღაურება არ შეესაბამება ჩვენს შრომას, ძალიან დაბალია, შესაბამისად ცოტა ადამიანი გამოთქვამს ასისტენტად მუშაობის სურვილს. ამ მხრივ კარგი იქნება თუ მდგომარეობა გამოსწორდება. რაც შეეხება სსსმ მოსწვლეების მიმართ არსებულ სტიგმებს, სამწუხაროდ, რაღაც დოზით დღესაცაა შემორჩენილი, თუმცა თუ კიდევ უფრო გააქტიურდება და გადახალისდება ინკლუზიური განათლება ეს სტერეოტიპები დაიმსხვრევა. მე, პირადად ძალიან მინდა ამის მონაწილე ვიყო, ამიტომაც გავედი გამოცდაზე“;
„პროფესიით ფილოლოგი ვარ. ამჟამად სსსმ მოსწავლეებთან ასისტენტად ვმუშაობ საჯარო სკოლაში. ტესტს რაც შეეხება, არ იყო ისეთი სირთულის რომ ამ სფეროში მომუშავე ადამიანმა ვერ დაძლიოს. თეორეტიკოსებიც იყო, შედარებებიც, ისეთი განსაკუთრებული არაფერი, რომ ვერ დაგეწერა. მიხარია, რომ ამ სფეროს უკვე სათანადო ყურადღება ექცევა, ფასდება ნელ-ნელა, ეს გამოიხატება იმაშიც, რომ უნივერსიტეტები უკვე აკრედიტაციას გადიან და სპეცმასწავლებლების მომზადების საშუალება ეძლევათ. ვფიქრობ მათ მოტივაცია უნდა ავუმაღლოთ”.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„მერანი“, „ქართლის ჭირი“... - კიდევ რა ნაწარმოებები შეიძლება შეხვდეთ აბიტურიენტებს ხელოვნური ინტელექტის გათვლით
ავტობუსით მგზავრობა ფასიანი იქნება
საგამოცდო ცენტრებთან მიმავალი ავტობუსების მარშრუტები - ეროვნულები 3 ივლისს იწყება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
„ვულოცავთ, მოსწავლეებს მეოთხე კლასის წარმატებით დასრულებას და ვუსურვებთ ნათელ მომავალს!“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს