მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადი განათლების მართვისა და განვითარების დეპარტამენტის უფროსი ლალი კალანდაძემ მასწავლებელთა ახალ სახელფასო ფორმულაზე სატელევიზიო ეთერში ისაუბრა და კერძო სკოლის პედაგოგებზეც რამდენიმე განმარტება გააკეთა.
კალანდაძის თქმით, ხელფასების ზრდა შეეხება ყველა სტატუსიან მასწავლებელს, რომელსაც დადასტურებული აქვს საგნობრივი კომპეტენცია.
„საშუალოდ, 500-ლარიდან ზევით (600-700-800 ლარი) მოემატება მასწავლებლების 70 პროცენტს, 25 პროცენტს 300-400 ლარის ფარგლებში, ხოლო 5 პროცენტი გვყავს მასწავლებლების, ვისაც 200-ლარიანი მატება შეეხება.
რაც უფრო მეტია საათობრივი დატვირთვა, მით მეტია ხელფასის მატება... მართალია, უფრო დიდი მოლოდინი იყო, რომ წამყვან-მენტორ მასწავლებლებს უნდა შეხებოდა მაღალი ზრდა, თუმცა ვინაიდან პირველ ადგილზე წამოიწია სამუშაო დატვირთვამ, სტატუსები აღარ იყო გათვალისწინებული; ეს იყო მასწავლებლების მოთხოვნა - გაზრდილიყო საბაზო ხელფასი, მაშინ როცა ეს თანხა 405 ლარი იყო.
რაც შეეხება კერძო სკოლის მასწავლებლებს - ცვლილება ეხება საჯარო სკოლის პედაგოგებს, კერძო სკოლებს კი აქვთ დაფინანსების თავისი მოდელი“, - აღნიშნა ზოგადი განათლების მართვისა და განვითარების დეპარტამენტის უფროსმა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი