გთავაზობთ თბილისის N113 საჯარო სკოლის მასწავლებელის ლია გაბინაშვილის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევას
08-07-2019
დაკოპირებულია
-
+
ცოტნე დადიანის სახელობის თბილისის N113 საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწავლებელმა ლია გაბინაშვილმა 2018-2019 სასწავლო წელს პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა განახორციელა.
კვლევის თემა იყო - „დავალების მიცემის სიხშირე და წერილობითი კომენტარის როლი მათემატიკის სწავლებისას“.
ლია გაბინაშვილმა კვლევის შედეგები თავისი სკოლის პედაგოგებს გააცნო. შეფასების ჯგუფმა პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა განიხილა და დადებითად შეაფასა.
გთავაზობთ ლია გაბინაშვილის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევას.