რა უფლებები უნდა მივანიჭოთ ბავშვს, რომ კითხვა შეუყვარდეს
03-10-2017
ფრანგი მწერლის დანიელ პენაკის წიგნი “რომანივით საკითხავი”, მწერლისა და პედაგოგის დაკვირვებებსა და ცხოვრებისეულ გამოცდილებებზე აგებული ნაწარმოებია.   

ავტორი წიგნში მკითხველის ხელშეუვალ უფლებათა ჩამონათვალს გვთავაზობს:


უფლება – არ წავიკითხოთ. 
უფლება – გამოვტოვოთ გვერდები. 
უფლება – ბოლომდე არ წავიკითხოთ. 
უფლება – ხელახლა წავიკითხოთ. 
უფლება – ვიკითხოთ, რაც გვინდა. 
უფლება ბოვარიზმისა (ტექსტუალური გზით გადამდები დაავადება). 
უფლება – სადაც გვინდა, იქ ვიკითხოთ. 
უფლება – საიდანაც გვინდა, იქიდან დავიწყოთ კითხვა. 
უფლება – ხმამაღლა ვიკითხოთ. 
უფლება – არ ვილაპარაკოთ წაკითხულზე.  

ასე იქცევიან უფროსები და თუ გვინდა, ჩვენმა შვილებმა იკითხონ, მათ ყველა ის უფლება უნდა მივანიჭოთ, რომლებითაც ჩვენ თვითონ ვსარგებლობთ. 

კომენტარები


სიახლეები
კახა კალაძე: „თქვენი შვილები იკვებებიან ჯანსაღი პროდუქტით“
სემინარის ფარგლებში, ინსტრუქტორები ეცნობიან სწავლა-სწავლებისა და შეფასების ეფექტურ სტრატეგიებს
რა ეტაპები და რა თანმიმდევრობით უნდა გაიაროს სტუდენტმა მობილობის განხორციელებისათვის?
დღეისთვის ილია მეორეს 33 894 ნათლული ჰყავს
სკოლები
ღია გაკვეთილის ორგანიზატორი კლასის პედაგოგი, რუსუდან გურგენაშვილი იყო
გაკვეთილზე მარტინ ლუთერ ქინგის მთავარ მესიჯზე გამახვილდა ყურადღება
მოსწავლეებს უნდა შეედგინათ და ორიგინალური დიზაინით გაეფორმებინათ საკუთარი საგვარტომო ნუსხა
საპატიო სიგელები ასევე გადეცა ლეღვანის საჯარო სკოლას და ხელმძღვანელს, ირმა მიქაბერიძეს
საინტერესო
ინფორმაციას თბილისის სატრანსპორტო კომპანია ავრცელებს
ხვალ 50 კილომეტრით თქვენკენ გამოვფრინდები, სან-მორისის მხარეს, რათა წარმოვიდგინო, რომ სახლში მოვემგზავრები
გარემოს ეროვნული სააგენტო
გავრცელებული ლეგენდა ვან გოგის მიერ საკუთარი ყურის მოჭრის შესახებ 
საუდის არაბეთში აქლემების დოღის ისტორია ასწლეულებს ითვლის
ნახევარფინალში მათ საკუთარ კარში 149 გოლი გაიტანეს