სიახლეები
ყველაზე პოპულარული
ეტალონი

როგორია „ეტალონის“ ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკა
03-07-2018
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ ფინალის საპრიზო ადგილოსნების შედეგებთან ერთად უამრავ ადამიანს თითოეული კითხვის სტატისტიკაც აინტერესებს. 

ამიტომ, გასული წლის მსგავსად, გთავაზობთ „ეტალონის'' ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკას: რამდენი სწორი პასუხი დაფიქსირდა, რამდენი არასწორი, რამდენმა მოსწავლემ შეიკავა პასუხისგან თავი. ასევე თითოეული ვერსია რამდენმა აირჩია და რამდენი იყო პასუხის დაფიქსირების საშუალო დრო. 

სტატისტიკის მიხედვით, მე-6, მე-10 და მე-13 კითხვას მონაწილეთა უმრავლესობამ სწორი პასუხი გასცა, ერთ-ერთი ყველაზე რთული კი მე-18 კითხვა აღმოჩნდა. შედარებით რთული აღმოჩნდა ასევე მე-4და მე-14 კითხვები, თითოეულ ამ კითხვას არასწორი პასუხი52-მა ფინალისტმა გასცა.

მე-6 შეკითხვა 1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა, მე-10 კითხვა - ლადო ასათიანის ცნობილ ლექსს „საქართველოში“, ხოლო მე-13 - ცელულოზის შემცველობას უჯრედებში.

საკმაოდ რთული აღმოჩნდა მე-18 კითხვა, რომელიც თბილისში ჩამოყალიბებული კავკასიის მუზეუმის პირველ დირექტორს ეხებოდა. ფინალისტებს ასევე გაურთულდათ მე-4 კითხვა ფიზიკიდან, ვაკუუმში ვერტიკალურად ზევით სხეულის სიჩქარის ორჯერ გაზრდისა და ასროლის სიმაღლის შესაბამისად გაზრდის შესახებ და მე-14 კითხვა, რომელიც ასევე ფიზიკიდან იყო და სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა.

მონაწილეებმა ყველაზე სწრაფად მე-10 კითხვას უპასუხეს - საშუალოდ 4.00 წმ-ში, ხოლო ყველაზე დიდი დრო მე-3 - 8.56 წმ და მე-16 - 8.61 წმ კითხვებზე პასუხის გაცემის დროს დაფიქსირდა.

მე-10 კითხვა, როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, ლადო ასათიანის ლექსიდან იყო. 

მე-3 კითხვაზე ფინალისტებმა, როგორც ჩანს, საშუალო მაჩვენებელზე უფრო დიდხანს იფიქრეს, თუმცა უმეტესობამ პასუხი არასწორად დააფიქსირა, კითხვა მერცხლების მიერ ზამთრის პირობების შეუგუებლობაზე იყო. ასევე საშუალოზე მეტი დრო მოანდომეს მე-16 კითხვას, თუმცა, ამჯერად უმეტესობამ სწორი პასუხი გასცა, კითხვა სამცხის ათაბაგ ყვარყვარე ჯაყელს ეხებოდა.

მე-6 (1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა) და მე-20 კითხვაზე, რომელიც კონსტიტუციის მიხედვით, საქართველოს სახელმწიფო ენას უკავშირდებოდა, არც ერთმა მონაწილემ არ შეიკავა თავი.

მხოლოდ 2 თავშეკავება დაფიქსირდა მე-5 კითხვაზე, რომელიც ჰემოგლობინს ეხებოდა, ასევე ორმა ფინალისტმა შეიკავა თავი მე-10 კითხვაზე(ლადო ასათიანის ლექსის შესახებ).

თითო თავშეკავება დაფიქსირდა მე-14 დამე-15 კითხვაზე.მე-14 კითხვა, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, შედარებით რთულია ღმოჩნდა და ფიზიკიდან სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა. ხოლო მე-15 კითხვა პარიზის ძველ სახელწოდებას ეხებოდა. 


შეგახსენებთ, რომ „ეტალონის“ გრანდიოზული ფინალი რუსთაველის თეატრში გაიმართა.

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატში 78 „ეტალონი მოსწავლე“ მონაწილეობდა.

გთავაზობთ ფინალისტთა შედეგებს


კომენტარები


სკოლები
თბილისის N47 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა მოსწავლე-ახალგაზრდობის ეროვნული სასახლისა და 
მოსწავლეებმა მას სხვადასხვა თემატიკაზე დაუსვეს კითხვები 
სამიტი საქართველოს არაფორმალური განათლების ინსტიტუტის ორგანიზებით გაიმართა 
სიახლეები
პარლამენტის ბიუროს 10 დეკემბრის სხდომაზე „ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა 
ჯერ ისევ განსახილველია უნივერსიტეტისთვის მობილობის უფლების მინიჭების საკითხი
ზუგ­დი­დის მე­ექ­ვსე საჯარო სკო­ლის დი­რექ­ტო­რი ია კერ­ზა­ია გარ­და­იც­ვა­ლა
გარემოს ეროვნული სააგენტოს მონაცემებით, 9 დეკემბერს ზემო იმერეთსა და კოლხეთის 
საინტერესო
ახალი წლის მოახლოვებასთან ერთად ბაღებსა და სკოლებში ჯადოსნური ღონისძიებები იგეგმება 
ინფორმაციას გავლენიანი გამოცემა Business insider ავრცელებს 
ამ თემაზე ბრაზილიელმა მხატვარმა მილტონ ომენამ იმუშავა
თუ გსურს, რომ ბავშვი კომუნიკაბელური იყოს და ჰქონდეს სოციალური უნარები, აჩუქეთ მას ძაღლი"
ბავშვები ჟრიამულისა და ხალისის ადამიანები არიან
ეტალონი
ყველაზე დიდი რამ, რაც შეგიძლია ადამიანს მისცე, არის ის, რაც მე ეტალონმა მომცა - სტიმული. 
ინტელექტ-ჩემპიონატში აბაშის მუნიციპალიტეტის გამორჩეული ახალგაზრდები მონაწილეობდნენ.
ამჯერად, „აბაშის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდება
„ეტალონზე კარგი პროექტი სასკოლო განათლების შემოწმებისთვის არ არსებობს
აბაშის საგანმანათლებლო რესურსცენტრში ინოვაციური საგანმანათლებლო პორტალის
საზოგადოება